keskiviikko 18. elokuuta 2010

Työhässäkkää ja opiskelusuunnittelua..



Heipähei taas.

Olipas taas kiusallisen pitkä väli etten tänne kirjoitellut. Mutta hyviä syitä kirjoittamattomuuteeni oli. Olin mökillä viikonloppuna kaukana nettimahdollisuudesta ja nyt tämän alkuviikon olen yrittänyt saada syksyn aikatauluihin jotain järkeä. On nimittäin tulossa aikamoisen työntäytteinen syksy ja talvi. Toisaalta olen aika innoissani, mutta toisaalta kauhistuttaa. Onhan se ihanaa, että mikäli nyt aikataulusuunnitteluni onnistuu ja saan jotain aikaiseksikin, niin opiskeluni notkahtaa ratkaisevasti eteenpäin. Tarkoituksenani olisi siis saada tämän talven aikana kanidaatin tutkielmani valmiiksi tai ainakin tehdä tarvittavat taustatyöt tutkimustani varten. Voi olla, että itse tutkielman kirjoittaminen venyy ensi kesään, mutta mikäli materiaalit ja muut muistiinpanot ovat valmiina, niin kirjoittaminen ei tuota niin paljoa päänvaivaa. Katsotaan miten käy.

Olen nyt liikkunut taas ihan tyydyttävästi. Olen pyrkinyt siihen, että liikkuisin kerran päivässä EDES jotain. Sunnuntai ja maanantai olivat minulle lepopäivät. Mutta heti eilen (eli tiistaina) kävin kunnon intervallijuoksulenkillä sekä tanssitunnilla. Ihanaa, että tanssitunnitkin alkoivat! Ajattelin pyrkiä käymään 2 krt viikossa tanssitunnilla. En viitsi haukata liian isoa palaa, koska onhan minulla paljon muutakin tekemistä. Aion tänä vuonna keskittyä moderniin nykytanssiin ja nykyjazziin. Aikaisemmin olen harrastanut paljon show-tanssia, joten sulavampi nykytanssi varmasti tekee hyvää ja lisää taas sitä joustavuutta ja kehon liikkuvuutta. Haluan kehittyä sulavaksi liikkujaksi! :)

Voin kertoa enemmän tanssitunneista kun pääsen vauhtiin kunnolla.

Tänään minulle tulikin yllättävä iltavapaa. Ajattelin käyttää ajan hyödyksi ja lukea koulujuttuja jo ennakkoon. Ensimmäinen tentti tulee olemaan 25.9. joten vielä yli kuukausi aikaa päntätä. Hyvin on aikaa, kunhan vaan jaksaa joka päivä hieman lukea.

Laihdutusprojektini on pysynyt aika samoissa lukemissa kuin mitä sivupalkissa lukee. Viikonloppuina aina tulee herkuteltua enemmän, joten paino on aina alkuviikon hieman korkeampi (0,5-1,5kg), mutta loppuviikosta paino taas palautuu samoihin lukemiin. Aina hieman harmittaa nuo herkuttelut, mutta varsinkin nyt loppukesästä olen ajatellut, että PAKKOHAN SITÄ NYT ON VIELÄ NAUTTIA KESÄSTÄ JA HERKUISTA. Talvella voi sitten kärvistellä ja tehdä kalasoppaa ja järsiä ruisleipää. ;) Kesällä on mukava tehdä vaikkapa pannaria tai syödä jäätelöä. Talvella samanlaisia herkkuja edes kaipaa.

Mutta nyt koulukirjan pariin. :)

Tsemppiä teille ja muistakaa välillä relatakin. Yksi pannukakkuviipale kuluu hetkessä pois jos jaksaa vaan lähteä lenkille!





Kuvien linkit
Linkki
Linkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti