keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Aamuinen juoksulenkki takana..



Huomenta lukijat. Ajattelin tulla postailemaan vielä ennenkuin lähden töihin. Tänään onkin ensimmäinen työpäiväni OIKEISSA töissä tänä kesänä (en laske teatterijuttuja työksi). Hieman jännittää, koska olen viimeksi tehnyt kaupanalan töitä viime vuoden puolella ja pari satunnaista vuoroa tämän vuoden puolella. Olen varmaan ihan pihalla! Argh.. Ja itseasiassa ei kyllä yhtään kiinnostaisi mennä töihin tuonne kauppaan, koska olen nyt jo vuoden verran päässyt tekemään oman alan töitä (joka ei siis liity millään lailla kauppameininkiin).. Mutta koska kaupassakin ihmiset menee lomille, niin he tarvitsevat lisää työvoimaa sinne ja minä työnarkomaanina olen sopiva tyyppi lomittamaan heitä.. :D

Mutta onneksi minulla on ainoastaan tämä ja huominen päivä töitä ja sitten huomenna lähdetäänkin poikaystäväni kanssa juhannuksen viettoon. Mitä juhannussuunnitelmia teillä on?

Mutta nyt alkaa jo olemaan kiire. Nauttikaa kesäpäivästä ja syökää jätskiä.. :)





Kuvien linkit:
LinkkiLinkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti