perjantai 23. huhtikuuta 2010

Ystävän provosoinnit ja pohdintaa hiilareista..



Tosiaan. Ystäväni on nyt ollut pari yötä kylässä ja hänen kanssaan on aina todella hauskaa. Hänen kanssaan on mahtava käydä juhlimassa ja heittää läppää, mutta meidän nykyiset ruokailutottumukset ovat kuin yö ja päivä. Hän syö pizzaa, nugetteja, lihapiirakoita ja hampurilaisia siinä missä minä salaattia, lihaa ja kasviksia. Eli aika ristiriitainen olohan tässä on olla emäntänä. Mikään mitä olen hänelle tarjonnut, ei ole meinannut kelvata. Noh. Piristykseksi tein hänelle eilen sitten pannukakkua. Ei olisi pitänyt tehdä, sillä itsekkin sitä maistelin, vaikka olen nyt pyrkinyt pitämään hiilarit mahdollisimman matalalla. Noh. Annos pannukakkua jäätelöllä kerran puolessa vuodessa ei varmaan tule tätä projektia kaatamaan. Mutta silti jotenkin jäi vaivaamaan se pannari.. Hmph.

Tämä ystäväni huomasi minun laihtuneen. Hän sanoi provosoiden, että eihän minussa ole enää muuta kuin luut jäljellä. Tokaisi hän vielä kaiken kukkuraksi, että minulta on kadonnut tissit. Tiedän, että tuollaiset sanat ovat vain provosointia ja ehkäpä myös kateutta, koska olen vielä ihan normaalipainon rajoissa ja tulen olemaan sitä vielä pitkään. Ei tulisi mieleenkään laihduttaa mihinkään alipainoon asti ei. Mutta inhoittaa vaan, että ystävä reagoi noin haukkumalla ja provosoimalla. Olisi kiva jos ystävä iloisesti ilmoittaisi, että näytän tosi hyvältä ja paljon paremmalta kuin se entinen syöttöporsas puoli vuotta sitten. Tisseistä mulle on turha edes puhua, sillä minulla ei ole tissejä oikeastaan ikinä ollutkaan. :D Pienet tissit on aina pienet tissit. No joo. Onko kukaan muu saanut törkeitä heittoja laihtumisesta ystäviltään?

Sitten seuraava aihe: menkat. Mulla alkoi ilmeisesti eilen nyt sitten menkat, VIIKKOA LIIAN AIKAISIN. Mistähän tämäkin voi johtua? Minulla on hormonaalinen ehkäisy, eli menkat tulevat yleensä aina kellon tarkkuudella. Mutta nyt viikon ajoissa? Olisiko kellään mitään selitystä tähän? Olen itse ainakin ihan pihalla.. Voisko johtua visurileikkauksesta? Jos kroppa on jotenkin "hälytystilassa"? Ääh. Naisen elämä on niin vaikeeta! :S

Nyt eiliset syödyt (joo meni överiksi, tunnustan)

Aamupala: leipä (valkosipulituorejuusto + kinkkuleikkele), bran flakes
Lounas: kanafetatonnikalasalaatti
Napostelut: 5 nakkia ja 1 kanapuikko ja kolme karkkia
Päivällinen: tonnikalasalaatti
Jälkiruoka: pannukakku + jäätelöä
________________________________
yht. 1500kcal

Peruskulutus 2000kcal + liikunnat (pyöräily, reippailu) 200kcal = 2200kcal

1500-2200= -700kcal vajetta

Onneksi söin salaattia! :)



Kuvien linkit
Linkki
Linkki

1 kommentti:

  1. Törkeetä käytöstä ystävältä. Mun eräs ystävä ei maininnut mitään siitä, että olen laihtunut, vaikka tiesi projektistani. Olisin kaivannut kans jotain positiivista sanomista.

    Ehkä se on kateutta, en tiedä...

    VastaaPoista