sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Huomenta tytsyt!



Vähänkö tekis mieli tuollaista herkkuaamupalaa. Njams. :P

Huhhuh. Olin siskoni kanssa keikalla eilen ja myöhäänhän siellä meni. Olimme vasta puoli kolmen aikaan vanhempieni kämpillä Vantaalla. Mutta kiva oli olla siskoni kanssa liikenteessä ihan selvinpäin ja jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä. Tänään näen toisen siskoni. Vanhemmat on valitettavasti matkalla Suomeen bussilla tällä hetkellä Ranskan kohdalla. Olisin halunnut nähdä heitäkin, mutta tulivuorituhka tuli vähän puun takaa. Mutta kiva se on nähdä siskojakin. Perhe on paras! Olen oikeasti aika riippuvainen perheestäni, vaikka olenkin jo itsenäinen aikuinen. Olen hyvin perhekeskeinen ihminen ja rakastan läheisiäni. Mutta kai se on ihan normaalia kun asuu toisella paikkakunnalla. Tulee helposti ikävä ja perheen merkitys korostuu.

Jännä juttu muuten, että vaikka olen laihtunut 10kg melko lyhyessä ajassa, niin kukaan ei ole asiasti minulle maininnut. Poikaystävä tietysti on sanonut, että näytän hoikalta ja hyvältä, mutta muut ihmiset eivät ilmeisesti ole huomanneet koko hommaa. Ärsyttää. Kymmenen kiloa on kuitenkin aika paljon ja kyllä se on jos en verran, että sen ihmisestä huomaa.. Mutta toisaalta en tee tätä muiden kuin itseni vuoksi, niin en kyllä mitään kehuskeluita kaipaakaan. :D Laihtuminen hivelee kyllä omaa itsetuntoa, koska muistan vielä elävästi sen kuinka ahdistunut olin joulun tienoilla. Ahdistuin mahamakkaroistani ja tukevuudestani. Nyt tuo ahdistus on poissa. Nyt olen positiivinen, energinen ja tyytyväisempi elämääni. Hassu juttu, että muutama kilo vaikuttaa elämänlaatuun niin paljon. :) Mites teillä muilla? Onko elämä helpompaa hoikempana?

Nyt vielä eiliset syödyt
Aamupala: kaurapuuroa + mehukeittoa + ripaus sokeria, kananmuna
Välipala: kuppikeitto
Välipala: kuppikeitto
Herkuttelu: neljä suklaakonvehtia
Iltaruoka: 2x paahtoleipäsiivu ja nuudelitomaattibasilikakeitto
+
keikalla 0,5 litraa Spriteä
_______________________
1200kcal

Peruskulutus 2000kcal + liikunnat (reippailua + lyhyt pyörälenkki) 200kcal = 2200kcal

1200-2200= -1000kcal vajetta

Nyt sentään söin hieman enemmän. :)


Kuvien linkit:
Linkki
Linkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti