torstai 11. maaliskuuta 2010



Ärrinpurrinmöksmäks!
Onko kellään muulla vaikeuksia hermojen kanssa kun laihduttaa ja kun on karpalopäivät? Mulla on nyt nimittäin naisten viikko menossa ja tuntuu, että olen koko ajan kuin myrskyn merkki.. Poikaystävä raukka on saanut kyllä kuulla mun kiukkuani tässä jo pari päivää.. Tuntuu, että kaikki ärsyttää.. Noh. Ehkä nyt vähän liioittelen, mutta täytyy kyllä myöntää, että nyt on pinna TODELLA kireällä. :D Ihankuin olisi murrosikä! Heh. Onko muilla samoja kokemuksia? Mökötetään yhdessä..

Ravinnosta ei mökötykseni voi johtua, koska kiloklubin pallurat näyttävät kirkkaita värejä ja päiväkohtaiset kaloritkin olen pitänyt yli 1000kcal. Ehkä tää nyt on vaan sitä kuuluisaa stressiä, josta aikuiset (lue vanhemmat) yleensä kärsii. :P

Lepyttelen itseni kohta lukemalla tenttikirjaa. Ouje.

Saa nyt nähdä mitä vaaka näyttää huomenna, koska turvotusta on havaittavissa. Turvotus näkyy ja myös tuntuu kropassa. Yh. Inhottava olo.. Ehkä tämä nyt kohta jo helpottaa..

Olempas masentava. Nyt ranka pystyyn! :)



Ompa tuo piristävä kuva. Tuollaisen linjakkaan kropan kun itselleen saisi joku päivä. Ehkäpä jo ennen kesää? Toivotaan..

Tässä vielä tämän päivän syödyt
Aamupala: bran flakes + rasvaton maito, kunto-näkkäri (oivariini, kalkkunaleike, juustosiivu)
Välipala: kunto-näkkäri (päällä samat), banaani
Kahvitauko: suklaakonvehti, teetä + hunaja (tl)
Päiväruoka: kanafetasalaatti, ruisleipä 100% (päällä samat), suklaakonvehti
Välipala: elovena-välipalakeksi, banaani
Iltaruoka: fetasalaatti, 2x keitetty kananmuna, vaniljavanukas
_________________________
yht. 1450kcal

Peruskulutus 2000kcal + liikunnat (vähän reippailua) 250kcal = 2250kcal

1450 - 2250 = -800kcal vajetta

Ihan mukava vaje. Ei liikaa, eikä liian vähän. Sopiva. :)

2 kommenttia:

  1. Täältä löytyy yksi ärripurri kuukausittain myös. Välillä naurattaa jo itseäkin se kiukuttelu, joka alkaa olemaan jo sellaista tarha-ikäisen toimintaa. Koko päivä voi olla ihan anuksesta ihan vaan koska ei löydy sukkia jotka ovat samaa paria :D
    Omalla kohdallani näyttää siltä ettei tuo silti toistu ihan joka kuukausi, koska nytkin kuluneen kuukauden olen odotellut kyseistä puuskaa eikä näy vaikka ns. hilloviikot oli ja meni jo.
    On se vaan hienoa olla nainen.. :D

    VastaaPoista
  2. Heh, mä kiukuttelen nykyään ihan ilman hormonimyrskyjäkin. :D En tiedä, miten mun mielialat vaihtelee nykyään tällä tavalla. Tuntuu, että päivittäin olen huonolla tuulella periaatteessa ilman syytä (ainahan joku asia sen ärsytyksen aikaan, mutta ei siihen paljon vaadita).

    VastaaPoista