keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Uusi teksti tälle päivälle.. taas..

En näköjään osaa olla poissa täältä rakkaasta blogistani. :P Olen nyt työpaikalla ja äsken juuri loppui työt tältä päivältä. Lähden tosiaan kohta kaverille katsomaan peliä. Kun tulin töihin, kävelin makuunin ohi ja silmääni osui ikkunassa JÄÄKIEKKOKARKIT. Ajattelin, että ostaisin kaverille yllätykseksi muutaman jääkiekkokarkin iltaa varten. Näin tein. Tietysti voinhan illalla pari sellaista maistaa, mutta oikeastaan ei edes tee mieli karkkia. Olen enemmänkin suolaisten herkkujen perään. En tiedä mitään herkullisempaa kuin sipsit ja popcornit. Aijaijai.. Lisäksi nachot ja salsa/cuacamole/juustodippi ovat herkkuani! Sääli vaan, että nämä ovat niin epäterveellisiä. Yh.. Olin pienenä varsinainen karkkihiiri, mutta jostain syystä en enää niinkään. Jos esim suklaanhimo yllättää, ostan yleensä mielummin vanukasta. Olen jopa muutaman kerran tehnyt itsekin vanukasta.. :P

Söin tanssitunnin jälkeen pari näkkäriä (päällä kevytlevi ja juustosiivu) ja jogurtin. Jogurttipurkissa oli 70kcal ja näkkäreissä yhteensä n. 150kcal. Olen aivan rakastunut näkkäriin. Tiedän, että laihduttaessa pitäisi jättää leivät pois, mutta en vaan pysty. Mutta tuskin pari näkkäriä päivässä vielä mitään takapakkia aiheuta. :)

Juuh.. Eli tänään kalorimäärä tällä hetkellä on jotain n. 650kcal. (Söin työpaikalla yhden geisha-konvehdin ja olen lisännyt tuohon lukemaan senkin). Meinaan vielä syödä kaverin valmistamia antimia pelin aikana, mutta kohtuudella..

...
Aamupala 150kcal
Välipala 250kcal
Väliateria 220kcal
Konvehti 30kcal
..

1 kommentti:

  1. Jääkiekkokarkit on NAM! :P Tosin oon viimeksi syönyt niitä n. 8 vuotta sitten.. :D

    VastaaPoista